Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Kauppa myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet ja palvelut tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen. palvelun toteuttamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksutapoina toimii PDF-lasku tai Paytrail Oyj:n verkkopankki- tai luottokorttimaksut sekä mobiilimaksaminen.
PANKKIMAKSUT
Käytössäsi on suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Oma Säästöpankin, Osuuspankin, Danske Bankin, Ålandsbankenin, Handelsbankenin, S-Pankin, Aktian, POP Pankin, Säästöpankin ja Nordean. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
LUOTTOKORTTIMAKSUT
Voit maksaa verkkokaupassa Visa, MasterCard, American Express-korteilla.
MOBIILIMAKSUTAVAT
Mobiilimaksutapana toimii MobilePay joka on sovelluksessa toimiva palvelu, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. MobilePayn maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
tuulinvoimala@gmail.com
Toimitusaika ja toimitustavat
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Lähetämme lahjakortit ensisijaisesti sähköpostitse. Jos haluat lahjakortin postitse kirjeellä, mainitse siitä tilauksesi lisätiedot-kohdassa (kerro samalla myös osoite, jonne lahjakortti lähetetään). Kirjepostin kulku on Postin tiedotteen mukaan tällä hetkellä neljä arkipäivää. Toimituskulut sisältävät postikulut.
VAIHTO JA PALAUTUS
Kaikilla tuotteillamme/palveluillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Vaihto tai palautus on sinulle maksutonta.
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai palvelun, toimi näin:
1) Lähetä sähköpostia: tuulinvoimala@gmail.com ja kerro mihin tuotteeseen haluat vaihtaa vai haluatko palauttaa.
2) Palautamme sinulle tuotteen hinnan mahdollisimman pian, riippuen maksutavastasi. Laskutetut tilaukset mitätöimme. Mikäli olet ehtinyt maksaa laskun, muista ilmoittaa tilinumerosi palautusta varten!
Palautusehdot
Toteutettua palvelua ei voi palauttaa. Mikäli haluatte reklamoida palvelusta tai vaatia hyvitystä, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.
Lunastamaton tuote
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä palvelusta, tuotteesta tai tapahtumasta, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Peruutusehdot:
Kurssien ja valmennusten peruutukset yli 7vrk aiemmin: ei peruutusmaksua
Kurssille, valmennukseen tai tapahtumaan osallistumatta jättäminen: emme palauta osallistumismaksua
Peruutus sairastumistapauksissa: ei peruutusmaksua - palvelun siirto eri ajankohtaan tai vaihto eri palveluun/tuotteeseen. Ota yhteys asiakaspalveluun sairastumistapauksissa.
Seuraamme ja noudatamme alueellisia COVID-19-ohjeistuksia. Ethän tule valmennuksiin sairaana tai edes lievästi oireisena.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.